Tre affärsområden – samma fokus på starka kundrelationer

Sedan 2018 driver Patrik Hedberg affärsområdet print som är en del av Stark Relation. Affärsområdet är ett av tre, där resterande innefattar telefoni och IT. Patrik har över 18 års erfarenhet inom print och har ansvarat för det specifika området sedan han blev en del av företagsteamet. Han har bedrivit arbetet med fantastiska resultat och går nu in som delägare i Stark Relation – med ambitionen att ta såväl kundrelationer som helhetslösningar till nästa nivå. 

 

Unik helhetspaketering med spetskompetens 

Stark Relation har i dagsläget tre olika affärsområden – telefoni, print och IT. Patrik bedriver arbetet med print och ser till att företag kan implementera lösningar som innebär lägre energiförbrukning, färre användaringrepp och mindre avfall. Han beskriver vidare att framtidsplanen med deras olika områden är att skapa tillväxt och bredare kontaktytor, men framför allt ett bättre erbjudande mot kund. 

 

– Vi vill växa och ta våra lösningar till nästa nivå för att kunna tillgodose våra kunders behov. Styrkan inom Stark Relation är vårt fokus på kundrelationer och teamets spetskompetens inom våra tre olika affärsområden. Tillsammans kan vi erbjuda en helhetspaketering av hög kvalitet, inleder Patrik. 

 

Vikten av goda kundrelationer 

Grundstenen inom affärsidén är vikten av goda kundrelationer. Trots att det har varit ett speciellt år för många har företaget lyckats göra flera unika affärer, något som Patrik beskriver är ett resultat av goda kundrelationer och partnerskap.

 

– Det känns otroligt roligt och spännande att gå in som delägare! Jag känner väldigt mycket för det här företaget och det är framför allt en ära att få arbeta med Per. Han har skapat ett starkt varumärke från start. Som bolag har vi en stabil grund att bygga på inför framtiden – det är inte en fråga om vi ska expandera ytterligare, utan när vi ska göra det, avslutar Patrik.