Service och support som sticker ut

Service och support vid skrivbord till kunder

Hur gör man egentligen för att tillgodose sina kunder med snabb och effektiv service och support? Skräckupplevelser är vanligt förekommande och vi vet alla att dåligt bemötande sprider sig som ett virus. Enligt den senaste rapporten om svenskarnas internetanvändning är telefonen den vanligaste enheten för användning av internet. Dessutom kommunicerar över 97 % av internetanvändarna via mail – så det är inte konstigt att panik uppstår när telefonen går sönder.

 

Det behovet tog vi på Stark Relation tillvara på när vi upprättade våra egna supportavtal. Vi vill kunna erbjuda snabb, effektiv och direkt support till våra kunder. Vi vill kunna erbjuda samma goda service till alla våra kunder oavsett om de har sex eller 2 500 anställda. Det finns några faktorer som gör att vårt supportavtal sticker ut, dessa presenterar vi nedan.

 

Personlig support

Vi tror på direkt och personlig support. Oavsett storlek på bolag vill vi tillhandahålla direkt support, då vi tror att det är den mest effektiva tillämpningsmetoden. Genom att ta bort mellanhänder så som interna serviceansvariga kan vi ta hand om situationen direkt utan missförstånd och omvägar.

 

Administration

Vid anställning av ny personal eller när anställda slutar tar vi hand om överlämning och synkning. Vi har även möjlighet att vara på plats fysiskt vid byte av t.ex. växellösning för att se till att övergången blir så smidig som möjligt.

 

Snabbt och effektivt

I våra avtal lovar vi att leverera en ny telefon inom tre timmar om en telefon har gått sönder. Vi förstår vår bransch och vet hur många som är beroende av telefonen som arbetsredskap. Därför har vi utvecklat “Smartphone som tjänst”, kontakta oss om du vill veta mer!