Med över 100 anställda är Novier en av regionens ledande aktörer inom fastighetsrådgivning. De erbjuder ett komplett tjänsteutbud, från värdering till förvaltning och agerar som en helhetspartner för fastighetsägare. Novier grundades utifrån två befintliga väletablerade aktörer för tre år sedan och i samband med det uppstod behovet av en mer effektiv telefonilösning. Vi på StarkRelation fick uppdraget och har sedan dess levererat telefoni, leasingavtal och support. Louise Loodh är kontorsansvarig och berättar om vårt samarbete.
Effektiv telefoni efter sammanslagningen
I samband med sammanslagningen för tre år sedan uppstod behovet av att samla och strukturera telefonilösningarna. StarkRelation levererade sedan tidigare till den ena aktören och blev därmed den naturliga partnern. Lösningen utökades rejält och för Louise, som ansvarar för telefoni och nyanställningar, innebar det en stor lättnad.
– Tidigare var hanteringen av telefoner och abonnemang både rörig och tidskrävande, idag har vi en personlig kontakt, en tydlig överblick över våra leasingavtal och bara de abonnemang vi faktiskt behöver. Det har både effektiviserat vårt arbete och minskat onödiga kostnader. Nu har jag full koll och det gör stor skillnad i min roll, berättar Louise Loodh, kontorsansvarig på Novier.
Personlig service som sparar tid och resurser
Genom den nya lösningen har Novier inte bara fått en smidig telefonilösning utan också en pålitlig support som frigör tid. Nu skickar Louise bara ett mejl med namn och antal telefoner, och nästa dag är de på plats.
– Jag har en nära dialog med Jessica på StarkRelation. Hon är snabb, lyhörd och ser alltid till att vi får hjälp direkt. När vi anställer eller avslutar tjänster räcker det att jag skickar ett mejl och dagen efter är allt på plats. För mig är det avgörande att ha en personlig kontakt som förstår våra behov. Det skapar trygghet och sparar både tid och resurser.